Wednesday, June 2, 2010

4.1 és DH recept


Tegnap, június 1.-én kijött végre a 4.1 Sword 2 1.0-ás verzióként. Amelyel új küldetések, új Expert stancék és új Mission Raid-ek váltak elérhetővé. A Scout-hoz meg is szereztem az Expert buff stancét.

Még a kiegészítő előtt sikerült az ESA receptet elcserélnem 2xDH receptre + 1 500 Gold-ra, amiért 10db Portmonteau Box-ot kaptam. Majd 2 Symbolt sikerült jó áron eladnom és azok árából vettem egy 32AR-es kard receptet és a hozzá való Hilt-et, illetve még maradt arra is pénzem, hogy lecraftoljam a hozzá való DH-t, így a kardot magát is.

Egy symbolért kaptam egy LN receptet muskhoz, azt is lecraftoltam és 14chipből EB-vel +2DR ment rá, a kardot elsőre sikerült +6oznom arra 4chipből 35% atk up ment, egyelőre ez elég, mert nem maradt így se sok chipem. Az LN musk Kusnyar family-hez került.

No comments:

Post a Comment