Wednesday, January 26, 2011

Constellation Recipe


Hétvégén meg lett az 5 000 like a Sword 2 facebook oldalán, így mindenki, aki bejelentkezett a hétvége alatt a játékba 3-3xEthereal Treasure Chest-el jutalmazták, amit a mai napon kaptunk meg, én kihasználva az összes alt accountomat, 18xbox-ra tettem szert, melyekből 2xSymbols is esett, köztük egy Aquarious, illetve a mai napon a Premium Treasure Chest Service is egy Symbol-al lepett meg, egy Leo-val, így meg is lett a Symbol set-em, amit rögtön be is váltottam egy receptre, végül a döntésem az Ice braceletre esett, ugyanis az a terv, hogy, ha tudok minél több Steel szériás pisztolyt csinálok, különböző atk-okkal, a gyártást a mai napon el is kezdtem, csináltam 1x Steel kést, a trumph helyére, 1xSteel pisztolyt, amire szép statok is kerültek, illetve megcsináltam Caly-nak a crossbow-t, hogy végre ő is tudjon fejlődni.

No comments:

Post a Comment