Thursday, March 11, 2010

A kezdet...

Ezt a játékot még 2007 augusztusában kezdtem, amikor épp ingyenessé tették, átváltottak arra, hogy csak a prémium cuccokért kell fizetni.
Ekkor még zöldfülűként csak annyit tudta, hogy lehet úgy is fejlődni benne legálisan!, hogy nem kell órákat eltölteni a gép mellett, van benne automatikus támadás mód, meg persze azt, hogy nekem tetszik a grafikája, e miatt is kezdtem el vele játszani. No meg persze a jó kis 3 karakteres kiállás miatt, ez sokban segíti azt, hogy akár egyedül is elboldogulunk nehezebb pályákon is, ami sajnos sokszor így volt...
Röviden leírva már 2éve játszok és még most is tudom élvezni, bár nem én vagyok a legjobb a szerveren, mert még sose fizettem prémium cuccokért igazi pénzt. Volt egy válságos időszak, amikor abba akartam hagyni, ekkor vesztettem el az összes cuccomat és néhány karakteremet benyúlták. Ehhez képest most pár hét alatt nagyjából ugyanolyan szintre értem, a fő csapatom cuccait illetően.
Egy helyre nem akarok sok mindent írni, ezért azt elején naponta, akár több postot is fogok írni, ez majd eldől attól is, hogy hányan vannak, akik olvassák és segít nekik a játék elkezdésében, illetve a tovább haladásban.

No comments:

Post a Comment